9
клас «Мистецтво»
1 семестр
Тема: Мистецтво в культурі сучасності
№ |
Зміст навчального матеріалу |
|
Тема уроку |
Творча робота |
|
1. |
Мистецтво
у культурі минулого та сучасності. Стилі та напрями. |
Проєкт: «Огюст Роден», «Клод Дебюссі», «Клод Моне» (творчий шлях, новаторство та внесок у розвиток імпресіонізму). |
2. |
Імпресіонізм |
Проєкт: «Постімпресіонізм» - «Пори Року». 1 група – «Зима» (Поль Сезан) 2 група – «Весна» (Жорж Сера) 3 група – «Літо» (Вінсент ван Гог) 4 група – «Осінь» (Поль Гоген) Колаж у манері одного із художників використання портрету митця як елементу колажу притаманних йому сюжетів картин |
3. |
Постімпресіонізм. |
Проєкт: |
4. |
Символізм |
Проєкт: «Митець як обличчя стилю?» (стиль
імпресіонізм, символізм, постімпресіонізм через призму митців ХІХ – першої
третини ХХ століття). |
5. |
Тенденції
імпресіонізму, символізму, постімпресіонізму в українському мистецтві. |
Проект: 1
група – «Архітектура» 2
група – «Графіка і живопис» 3
група – «Інтер’єр модерну» 4
група – «Живопис модерну» |
6. |
Модерн. |
Проєкт: «Творці
українського модерну» 1
група – «Живопис» 2
група – «Архітектура» 3
група – «Графіка» |
7. |
Творці
українського модерну. |
Проєкт: «Мистецька
спадщина України» Мистецькі стилі в культурі сучасності: імпресіонізм, символізм, постімпресіонізм, модерн. |
8.
|
Мистецькі
стилі в культурі сучасності: імпресіонізм, символізм, постімпресіонізм,
модерн. |
Мистецька
вікторина: «Визнач стиль»
|
9. |
Експресіонізм. |
Проєкт: «Митці
авангарду»: 1
група – «Фовізм» 2
група – «Футуризм» 3
група – «Кубізм» 4 група – «Дадаїзм
|
10. |
Авангардизм |
Проект: «Творці
абстракціонізму: 1
група – «Супрематизм» 2
група – «Абстрактний експресіонізм» 3
група – «Неопластицизм» 4
група – «Ташизм» 5
група – «Орфізм» |
11. |
Абстракціонізм,
абстрактне мистецтво, безпредметне мистецтво. |
Проєкт: «З
глибини народних відчуттів» 1
група – «Іван Генералич» 2
група – «Анрі Руссо» 3
група – «Ніко Піросмані» 4
група – «Бабусиня Морзе» На аркуші А – 3 малюнок у дусі примітивізма автора. |
12. |
Примітивізм.
Спрощення людини і світу. |
Проєкт: Художні
світи сюрреалізму»: За репродукцією картин підібрати музичний твір, який передає настрій твору. |
13. |
Художні
світи сюрреалізму |
Проект: Постмодернізм
у мистецтві ХХ століття» 1
група – «Архітектура постмодернізму» 2
група – «Дизайн постмодернізму» 3
група – «Живопис постмодернізму» 4
група – «Скульптура постмодернізму» 5 група – «Музика постмодернізму» |
14. |
Постмодернізм
як один із провідних напрямів мистецтва кінця ХХст. |
Проєкт: «Сучасні
напрями мистецтва в Україні в персоналіях: модернізм, постмодернізм» (по парах проект про українського митця) |
15. |
Модернізм
і постмодернізм в Україні Мистецькі
стилі в культурі сучасності. |
Повторити навчальний матеріал, що вивчався продовж І семестру.
|
16 |
Мистецькі
стилі в культурі сучасності. |
Повторити навчальний матеріал, що вивчався продовж І семестру.
|
2 семестр
Тема уроку |
Творча робота |
Кіномистецтво. Види
кіно. |
Опрацювати
матеріал підручника та звернути особливу увагу на засоби виразності, що
використовуються у кіномистецтві. |
Мова
кіномистецтва. Засоби виразності кіно. |
Проект:
«Знімання фільму. Робота знімальної групи». |
Кінопроцес.
Кінематографічні професії. |
Розглянути
жанри кіно за вподобанням. |
Жанри
кінематографу. |
Проект:
«Визначні кіноактори Європи» (Франція,
Велика Британія, Італія). |
Митці,
що творили стиль у різних національних кінематографічних школах світового
кіно. Європа. |
Проект:
1
група – «Найкраща чоловіча роль». 2
група – «Найкраща жіноча роль». 3
група – Найкраща чоловіча роль другого плану». 4
група – «Найкраща жіноча роль другого плану». 5
група – «Найкраща пісня». |
Митці,
що творили стиль у різних національних кінематографічних школах світового
кіно. Північна Америка. |
Проект:
«До запропонованих для кожної із команд кінофрагментів без звуку дібрати
музичний твір, який би відтворював настрій, в якому була би відповідність
музичного ритму зміни кадрів і співзвучність музики ідеї та сюжету
кінофільму. |
Митці,
що творили стиль у різних національних кінематографічних школах світового кіно.
Азійський кінематограф. |
Проект:
«Персоналії українського кіно». 1
група – «Режисери». 2
група – «Кіноактори». 3
група – «Кіноактриси». |
Український
кінематограф. Персоналії українського кіно. |
Проект:
« Постер улюбленого телесеріалу». |
Телебачення
як мистецтво та засіб комунікації. Професії на телебаченні. Відеокліп. |
Проект:
«Сценарний план телепередачі на теми шкільного життя» 1
група – освіта і наука, 2
група – культура та мистецтво, 3
група – здоров’я та спорт, 4
група – дозвілля. |
Видове
та жанрове розмаїття на телебаченні. Індустрія на телебаченні в Україні. |
Проект:
«Рекламна презентація мого класу» (використовуючи
світлини учасників групи, подій із життя класу, текстові коментарі музичний і
текстовий супровід, створити слайд – шоу). 1,5 хв. |
Художня
культура і середовище. Фотографія, дизайн, реклама. |
Проект:
«Фантазуємо: нове синтетичне мистецтво майбутнього та його виражальні
засоби». |
Поліхудожній
образ світу. Поліхудожні явища сучасної культури. Синтез мистецтв. |
Дібрати
матеріали (історичні факти і світлини про визначний музей світу, який
обирається із таблиці, яка вміщена у робочому зошиті до наступного уроку). |
Культура
рідного краю. Пам’ятки культури і мистецтва рідного краю. Культурно –
мистецькі заклади. |
Провести
пошукову роботу для представлення творчої особистості – одного із визначних
митців, чиї життя і творчість пов’язані з рідним краєм (у ході бесіди постаті
митців визначають для кожної з груп). |
Культура
рідного краю. Пам’ятки культури і мистецтва рідного краю. Культурно – мистецькі заклади. Місця рідного краю,
пов’язані з життям і творчістю відомих митців. |
Проект:
«Національні художні образи світу» (міста-музеї
– Париж, Рим, Львів, Барселона) |
Полікультурний
образ світу. Поняття «художня картина світу», «художній образ світу».
Полікультурність суспільства сучасної доби. |
Проект:
«Танок, музика та національний одяг різних народів, що проживають у моєму
регіоні» (кожна
команда готується до представлення елементів музично – танцювального
фольклору та ескізів традиційного національного одягу, що визначають
культурну та етнічну своєрідність кожного з представлених народів у їх
регіоні). |
Полікультурність
України: художня культура різних етнічних регіонів України та художня
культура народів, що проживають у нашій державі. |
Проект:
«Нашого квіту по всьому світу». |
Мистецтво
в діалозі культур. Українці в світі. Культура української діаспори. |
|
Урок
узагальнення на тему: «Полікультурний образ світу». |
Скласти
тестові завдання з курсу художньої культури за 9 клас. (кількість
тестових завдань для кожного з учнів необмежена). |
Урок
– узагальнення за курс «Мистецтво» у 9 класі. |
|
Немає коментарів:
Дописати коментар